maanantaina, marraskuuta 10, 2008

Merenrannalla ja sukan kutomista...



Kuvat: lauantaiaamuna lenkillä Isoniemessä, merenrannelle.
Kuva: Unikaverit. Kuva Anna.
Varhain lauantaiaamuna lähdimme Pekan ja koirien kanssa Haukiputaalle lenkille. Kävelimme mutkin Isoniemen Leirikeskuksen rannassa.
Olen ollut pari päivää pois koneelta - innostuin kutomaan ittelleni töppösiä "jäämälangoista". Seuraavaksi ajattelin kutoa kaulahuivin ja siihen minun pitää ostaa jotain pörrölankaa.
Ulkona on melkeinpä myrsky ja sade. Kävimme koirien kanssa metsä- ja tielenkin... ja olimme kotiin päästyämme kaikki kuin uitettuja koiria.
Iltapäivällä, jos palaverin jälkeen ennättää lähdemme Annan kanssa käymään Haukiputaan Mustissa ja Mirrissä - tilipäivän kunniaksi. Huomenna on jakopäivä ja keskiviikkona lähden hakemaan autoon koirakaltereita Pattijoelta.

Kun aamulla aukaisin tietsikan ja outlookin yllätys oli melkoinen. Minulle oli tullut 78 roskapostia - eikä mitään muuta. Roskapostit tuli sellaisesta osoitteesta, kuin silloin kun lähdtetty meili ei mene perille. Koskaan aiemmin ei minulle ole tullut tuohon outlookkiin noin valtavaa määrää roskapostia. Harmittaa vietävästi, jos siitä tulee jokapäiväistä.

Luukku emailosoitteeni olen jo unohtanut - en käy seillä ollenkaan katsomassa meilejä. Viimmeksi poistin monta sataa roskapostia.

Alan valmistautumaan Haminan reissuun, koirat on ulkotarhassa... tai paremminki kattelevat koirahuoneen ikkunasta ulkona riehuvaa myrksyä.
Kunahan tulemme keskiviikkona koirakalterien hakureissulta, päivittelen kuulumisia.

Ei kommentteja: