perjantaina, heinäkuuta 13, 2007

penjantaiaamua...

tämä viikko on mennyt vaihtelevassa säässä, on satanut harva se päivä ja eilen oli ukonilma. Tiistaille luvattu helle ei toteutunut, vaikka sitä kovasti odotinki.

Huusholli on vähän vaisu, mustaparrat hakee paikkaansa muorien jälkeen. Aiemmin nukkuivat ympäri huushollia, nyt pysyttelevät minun lähellä. Sohvalle on tunkua, eilen makoilin siinä kolmen snakun ja yhden kissan kanssa. Kaikkien piti sopia, vaikka tosi ahdasta oli.

Olen huomannut että lenkillä tulee käveltyä taas reipasta vauhtia, muorien kanssa kävelin rauhallisesti että Feisykin pysyi vauhdissa ja ennätti haistella omia tutkimuksiaan.

Tänään vien puoleltapäivin Pekan auton remonttiin. Siitä vuotaa jarrunesteputki ja remppa voi olla hieman ajateltua hankalampi, toivottavasti tänään vielä auto saadaan käyttöön. Pakolliset ajot olen ajanut paljon kässäriä käyttäen ja jarrunestettä saa lisätä aina, kun ajoon lähtee. Ei ole ollut sentään jarruton auto, jarrut toimii kun nestettä on.


Olen välillä miettinyt, otanko koskaan enään sakemannia. Tällä hetkellä Feisyn muisto hallitsee mieltä ja huushollia vielä niin palljon, että uuden sakemannin laittoa ei voisi edes ajatella. Olen myös ajatellut, että minulla on loppuelämäksi noissa snakuissa ihan tarpeeksi koiria.
Tänään tulee Rocky sakemanni hoitoon muutamaksi päiväksi ja vaikka siinä on paljon samaa - ovat hieman sukulaisia - , kuin Feisyssä ei mulle tullu Rocyn käydessä tunnetta että ihanku Feisy. Jokaisessa koirassa on oma persoonansa ja henki.

Jos kaikki menee Ok, menen katsomaan Rollareita elokuun alussa Hesaan. Tomi on ostanut mulle lipun, vielä on epäselvää kuinka matkustan, mutta toivottavasti reissusta tulee tosi.


Viikko on ollu jotenki tyhjä, kuvia en ole ottanut.
Oikein hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja: