maanantaina, lokakuuta 15, 2007

maanantai ilta..

Kuva: Wilma nukkuu tyytyväisenä lenkin ja iltaruuan jälkeen karhun kainalossa, vieressä iso potkaluu jonka Hulda antoi :).
...ja nyt ollaan kokonaan ilman televisiota. Talon ainoa TV sippas sitte eilen illalla ja aiheutti Pekassa rankkoja vierotusoireita :).
Telkkari raahattiin tänään korjaajalle, mutta saatin puhelu iltapäivällä, ettei sitä kannata enään korjata. Käytiin katteleen jo Haukiputaalta uusia, mutta jätettiin mietintään... tai Pekka miettii :). Sille on paljon kovempi pala olla ilman TV:tä kuin mulle.
Saamme torstaina hätäapu TV:n kaverilta, voidaan sitte miettiä mitä tehdään. Hakusessa on myös minulle matkatv jossa on skart... se töllö tulis tuohon mun näytön viereen pitämään mua ajantasalla. Minnehän muuten joutuu ne kaikki vanhat TV, jotka vaihtuvat uusiin taulu tv vastaanottimiin? Meille kerrottiin tänään liikkeessä, että uusia tv vastaanottimia ostetaan hurjalla vauhdilla.

Eilen tuli sitten uusi tuttavuus Anna katsomaan tätä meidän helasakkia, Annalle näytettiin kaikki mahdolliset temput Wilman ja Ihkun kanssa. Anna oli myös kaverina, kun vaihdoin vettä yhteen akvaarioon. Mukava saada eläimistä tykkäävä ja kiinnostunut "vieras" käymään ja olihan siinä Annalla varmasti ihmettelemistä meidän lauman keskellä.
Toivottavasti Anna tulee toistekki käymään ja päästäisiin lenkille tai kokeileen agitelineitä Ihkun kanssa.

Minun tavoitteet eiliselle päivälle täyttyi muilta osin, mutta sakset on edelleen "hukassa". Huommena jatkuu saksien metsästys, tehtävä parin akvaarion viikkorutiinit ja iltapäivällä lähdemme taas Piksun ja Lisan kanssa yhteislenkille.

Kun olen kirjoittanut tätä blogia, Tursake kävi terrorisoimassa ja paineli näppäimistöä tassulla sekä yritti kynnellä irroittaa näppäimiä, olen soittanut pari puhelua ja yhteen vastannut - ystävä soitti surullisia uutisia, perheen yksi koirista on tänään muuttanut Sateenkaarisillalle.
Koska ei ole töllötintä, käyn koiruuksien kanssa nyt nukkumaan (poikkeuksellisen aikaisin), jospa huommena saisi jotain mainittavaa aikaiseksi - Akun sukutaulu on myös työnalla ja huommena pitäisi olla valmis.
Sleep well!


Ei kommentteja: