keskiviikkona, maaliskuuta 28, 2007

nyt olis hyvät neuvot tarpeen...

Tomi järjestää minulle, Pekalle ja itselleen yllätysmatkan (mulle ja Pekkalle ylläri), joka kestää 5-7 vuorokautta ja päämäärä tai matkareitti on mulle vielä salaisuus. Lähtöpäivä olis 3-5.4.07.

Olen saanut järjestettyä hoitajan kissoille, konnille, kaloille sekä Lisalle, Feisylle sekä Indille... mutta mutta, vielä olisi pari snakua Wilma ja Ihku ilman hoitopaikkaa. Olen soitellut koirahoitoloihin, mutta paikat on täys Pääsiäisen johdosta.
Nyt otan vastaan hyviä ehdotuksia luotettavista hoitopaikoista vastaan *kiljuen*. Joudun muuten jäämään pois reissusta.
Olen kyllä asian suhteen aika pessimistinen, sattuuhan reissu Pääsiäisen seutuun :(.

Jäähyläiset ovat pistäneet tuulemaan ja uusi "riiseni" kanava on saatu avattua. Peukutusta.

Tänään hoitelin asioita kylällä ja kävin tekemässä Pääsiäis siivouksen sairaudesta toipuvalle ystävälle. Kävimme myös "kuntokävelyllä".
Koiruudet oli häkissä päivän ja illalla järjestin ylläritreenin juustopalojen ja noutokalikan kanssa... kaikki eteeni istumaan, pöydällä juustonpalasia ja tarjosin jokaiselle vuorotellen noutokapulan sanoen pidä.. ja palkaksi saivat heti juustoa. Ihku teki työtä käskettyä kuin vanhat tekijät, vaikka oli treeniringissä ekaa kertaa. Alussa kyllä yritti varastaa kapulan toisilta, mutta kun huomasi miten rinki toimii niin se oli siinä :).

Nyt ei auta kuin lähteä kerjäämään unta, vaikka ei nukuta kun mietityttää mistä huommena kyselis...

Ei kommentteja: