torstaina, elokuuta 02, 2007

takaisin kotona...

Wautsi olipas hieno reissu Hesaan, mahtava konsertti ja unohtumaton elämys nähdä Rollarit livenä ja kerta kaikkiaan hieno tunnelma ja hieno sää kruunas kaiken. Hesassa oli lämmintä!
Nea ja Pete tulivat myös kattomaan konserttia ja Pete otti kännykällään kuvia, joten enköhän saa tänne vielä niitäkin laitettua kunhan pete saa kuvat lähetettyä... niitä on kuulemma paljon :D. Pari lähetys yritystä kariutu ilmeisesti suuren tiedosto koon vuoksi. Mut minä jaksan odottaa.
Käytiin Nean ja Tomin kanssa syömässä ja fiilis oli hyvä, kunnes Tomi sai kaveriaan koskevan suruviestin, just ennenkuin ruoka-annokset tuotiin pöytään.

Konsertti kesti sen verran kauan etten ennättänyt viimeiseen junaan, joten hyppäsin 1.30 lähtevään Expres bussiin jolla pääsin Iihin asti ja olin kotona puolen päivän jälkeen.
Seurasin konserttia niin tiiviisti, että ainoat julkkikset joita bongasin oli Mato Valtonen perheineen, heillä oli paikka aika lähellä ja sit Esa Saarisen perheineen.

Jonotin ennen konserttia n. puolitoista tuntia fanipaitaa (kiitos Nea) ja lippistä (Pekalle). Just mua ennen oleva sai viimeisen paidan M-kokoa jonka olin ajatellut ostaa, toinen suosikkipaita loppui myös, joten tyydyin kolmanteen vaihtoehtoon. Oli järkyttävä rysis myyntipisteen edessä, olishan siellä ollut vaikka mitä myytävänä, mutta halusin päästä mahdollisimman nopeasti pois massasta.
Koiruudet ja kissat oli hoidettu ja eivät olleet moksiskaan mun lyhyttä poissaoloa. Mulla on mennyt palautumiseen - nukkumiseen - tämä päivä. Illalla satoi aivan kaatamalla vettä, mut eiköhän huommena päästä kunnon lenkille koiruuksien kanssa. Jospa löytyisi muutama sienikin.

Kuvia odotellessa eilisestä Hyvää Yötä!

Ei kommentteja: